Ga naar website navigation Ga naar artikel navigatie Ga naar inhoud

De pagina ververst bij het selecteren van een onderwerp.

Sla artikel navigatie over.

CALM

Het project CALM (Consultatie, Advies, Licht en Medium) had als doelstelling het evidence informed werken in de Ambulante Dienstverlening verder te ontwikkelen. Dit project is in 2020 afgerond.

Standaarden in de Ambulante Dienstverlening.

In het project Standaarden in de Ambulante Dienstverlening (AD) maken professionals afspraken over een eenduidige manier van werken en over de kwaliteit van het aanbod.

Quincunx

Het doel van het project Quincunx is expertisedeling tussen leraren van het speciaal onderwijs en de Ambulante Dienstverlening. Door bij elkaar mee te kijken en van elkaar te leren, werkt Auris aan verbreding van de expertise.

BergOp naar LoVoS

In het programma BergOp wordt een logopedisch volgsysteem (LoVoS) vormgegeven.

Implementatie klankontwikkeling peuters

Klanklessen hebben als doel de klankontwikkeling bij peuters te stimuleren.

Centraal cursuscentrum

Het Auris Cursuscentrum kan met haar scholingsaanbod een belangrijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van Auris als expertiseorganisatie.

Nieuwe vormen van ondersteuning samen met het regulier onderwijs

In het Project Extra inzet Primair onderwijs (PEP) staan twee vragen centraal. Ten eerste hoe Auris haar kennis via besturen en samenwerkingsverbanden duurzaam in scholen brengt.

PLUS

PLUS staat voor Professioneel, Lerend, Uniek Speciaal onderwijs voor leerlingen met een ernstige taalontwikkelingsstoornis (TOS).

Kiozk (voorheen In balans en Taskforce ICT)

Doel van dit project is het verbeteren van de kwaliteit en de efficiëntie van het huidige onderwijsaanbod van Auris door middel van het effectief inzetten van digitale middelen.

TOV

Het TOV-project werkt aan Toekomstbestendig Onderwijs VSO. Zo zijn onder andere gemeenschappelijke uitgangspunten voor het basisaanbod van 12+ onderwijs aan TOS-leerlingen geformuleerd.

Toon meer resultaten